Звіт про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за 1 квартал 2019 року

На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Лисичанської міської ради спрямовано на зберігання документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність відділу — три посадові особи місцевого самоврядування: начальник відділу, головний спеціаліст і спеціаліст I-ї категорії.

Відділ має 2 робочих кімнати для працівників (33 м2) та 6 архівосховищ (122 м2) з документами НАФ, протяжність стелажного обладнання складає 467 погонних метрів. Всі приміщення архівного відділу оснащені протипожежною та охоронною сигналізацією.

Станом на 01.01.2019 року на зберіганні в архівному відділі знаходилось 11972 документи постійного зберігання 37 фондів. Впродовж 1 кварталу 2019 року до Державного архіву Луганської області, згідно з планом, було передано 269 одиниць зберігання 4 фондів: Лисичанського міського комітету Товариства Червоного Хреста України; Лисичанського райкому профспілки працівників вугільної промисловості; Державної нотаріальної контори м. Верхній; Державної нотаріальної контори м. Лисичанськ. На зберігання до архівного відділу надійшло 119 одиниць зберігання від Лисичанської міської ради і Привільської міської ради.

Подробнее...

Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2018 рік

За 2018 рік до загального фонду бюджету міста надійшло доходів 831,9 млн. грн., у тому числі:

— власних надходжень міського бюджету — 251,6 млн. грн.;

— субвенцій з державного та обласного бюджетів — 547,2 млн. грн.;

Подробнее...

Про діяльність відділу культури Лисичанської міської ради у 2018 році

Штат відділу культури налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника.

Мережа закладів культури мм. Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля налічує 10 комунальних закладів в яких працює 297 чоловік.

У 2018 році відділом культури оброблено 2484 одиниці вхідної кореспонденції, у порівнянні з 2017 роком показник зменшився на 119 одиниць (5%). Підготовлено 1126 одиниць вихідної кореспонденції, що на 85 одиниць (8%) більше ніж у 2017р. Протягом звітного періоду спеціалістами відділу оброблено 424 контрольних документа, у порівнянні з 2017 роком показник виріс на 14 одиниць (3%); видано 275 (у 2017 — 232) накази з основної, кадрової діяльності, з відряджень та внесення змін у бюджетні паспорти. У 2018 році підготовлено 11 (у 2017 — 5) проектів рішень сесій міської ради; 24 (у 2017 — 28 ) проектів рішень виконкому, 27 (у 2017 — 29) проектів розпоряджень міського голови.

Показники кошторису міського бюджету на 2018 рік по відділу культури складали: планова сума — 34983,1 тис. грн., фактично використана 34331,3 тис. грн.

Подробнее...

Про роботу управління власності за 2018 рік

Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.

Проведення спеціалістами управління систематичного моніторингу за всіма напрямками забезпечує високий рівень показників надходжень до місцевого бюджету.

Використання методів управління комунальним майном за 12 місяців 2018 року забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 14,7 млн.грн., в т.ч. за такими видами доходів:

  • — плата за землю — 13,4 млн.грн.;
  • — орендна плата за нерухоме майно (крім земельних ділянок) — 1,3 млн.грн.
  • Станом на 01.01.2019 на обліку та контролі в управлінні перебуває:
  • — 239 договора оренди комунального майна (відмінного від земельних ділянок);
  • — 596 договорів оренди землі;
  • — 291 договір з приватизації комунального майна;
  • — 684 договора (акта) на прийом об’єктів у комунальну власність, передачу у державну та обласну власність.

    Подробнее...

Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради за 2018 рік

Відповідно до п.10 ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» трудовий архів Лисичанської міської ради виконує самоврядні повноваження — централізоване тимчасове зберігання архівних документів, що утворилися в процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, на відповідній території, і інших архівних документів, що не відносяться до Національного архівного фонду.

Відповідно до покладених на нього завдань, трудовий архів здійснює прийом на подальше зберігання документів з кадрових питань (особового складу) ліквідованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які припинили свою діяльність; прийом виборчої документації тимчасового строку зберігання; забезпечує зберігання прийнятих документів; організовує використання документів в службових, соціально-правових та інших цілях.

Трудовий архів є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність трудового архіву — вісім фахівців без статусу посадових осіб місцевого самоврядування: завідувач, три головні архівісти, чотири архівісти I категорії.

Приміщення трудового архіву Лисичанської міської ради розташовані у пристосованій адмінбудівлі на 1-му, 2-му, 3-му, 4-му поверхах. У 2018 році трудовий архів отримав один робочий кабінет, таким чином у розпорядженні архіву 4 робочі кабінети загальною площею 71,3 кв.м. та 15 архівосховищ, загальною площею 459,9 кв. м., протяжність стелажного обладнання складає 1675,85 пог.м. Усе стелажне обладнання, у відповідності до вимог зберігання архівних документів, металеве або комбіноване.

Подробнее...

Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за 2018 рік

Станом на 01.01.2019 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 748 сімей, з них правом першочергового отримання житла користуються 314 сімей, правом позачергового одержання житла — 159 сімей.

За 2018 рік на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 96 сімей. Знято з квартирного обліку 49 сімей. Відмовлено у постановці на квартирний облік 6 особам.

За звітний період розподілено та надано 41 квартиру повторного заселення, з них: 13 квартир надані сім’ям, які користуються правом позачергового отримання житла, 9 — правом першочергового отримання житла; 12 — громадянам, які перебувають у загальній черзі; 3 — як відселення зі зруйнованого під час проведення АТО будинку № 17 по кв. Східний у м. Лисичанську; 4 квартири надані, як службові.

Подробнее...

Про роботу відділу комп'ютерного забезпечення Лисичанської міської ради за 2018 рік

Відділ комп’ютерного забезпечення Лисичанської міської ради займався впровадженням нових інформаційно-телекомунікаційніх технологій.

Для оптимізації локальної обчислювальної мережі Лисичанської міської ради з керованим доступом до мережі Інтернет та системою захисту від зовнішніх кібератак встановлено новий сервер.

З метою своєчасного виявлення, попередження та недопущення ураження інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем шкідливими програмними засобами здійснювався моніторинг кіберзагроз та вживалися режимні та технічні заходи для захисту інформації користувачів обчислювальної техніки.

Одним із напрямків розвитку електронного урядування є автоматизація процесу проведення заходів. За допомогою іноземних партнерів з USAID UCBI у Лисичанській міській раді була впроваджена система поіменного голосування ПТК «Віче». З використанням електронної системи голосування депутати Лисичанської міської ради на пленарних засіданнях сесій можуть більш детально опрацьовувати і обговорювати питання, які виносяться на розгляд, не витрачаючи при цьому часу на досить тривалий процес поіменного голосування. Також це підвищує відповідальність кожного депутата за відданий голос. Пряма (онлайн) відеотрансляція засідання сесії міської ради доступна з сайту міської ради http://lis.gov.ua/. Для цього був створений канал Лисичанської міської ради в сервісі Youtube, на якому є можливість подивитися як пряму трансляцію сесії, так і відео тих сесій, які вже відбулися. Це додатково забезпечує прозорість і відкритість в існуючих політичних умовах.

Подробнее...

Про роботу відділу у справах сім'ї, молоді та спорту Лисичанської міської ради за 2018 рік

Основним завданням відділу у справах сім’ї, молоді та спорту є забезпечення на території міста реалізації державної політики стосовно дітей, жінок та сім’ї; фізичної культури і спорту; молоді; національно-патріотичного виховання молоді; оздоровлення та відпочинку дітей міста.

Відділом розроблені 4 міські програми, які є вектором нашої роботи: Міська програма реалізації державної молодіжної та сімейної політики на території міста Лисичанськ на 2016-2020 роки, Міська програма розвитку фізичної культури і спорту на 2017-2021 роки, Міська програма оздоровлення та відпочинку на території міста Лисичанськ на 2017-2021 роки, міська Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді у м. Лисичанську, затверджена рішенням міської ради від 30.08.2018 № 49/755.

При відділі створені та працюють Координаційні ради: з питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді; з питань відпочинку і оздоровлення дітей та підлітків; з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми.

В цілому роботу відділу можна умовно розділити на декілька напрямів:

— виконання соціальних програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту молоді, жінок та сім’ї;

Подробнее...

Про роботу КЗ «Лисичанський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» за 2018 рік

Комунальний заклад «Лисичанський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» проводить соціальну роботу у межах територіальних громад міст Лисичанськ, Новодружеськ, Привілля з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги. Основними принципами діяльності Центру є: законність, соціальна справедливість, доступність та відкритість, конфіденційність та відповідальність за дотримання етичних і правових норм, додержання і захист прав людини, адресність та індивідуальний підхід, добровільність вибору в отриманні чи відмові від отримання соціальних послуг, комплексність та системність під час надання соціальних послуг, дотримання державних стандартів і нормативів соціальних послуг.

Основними завданнями Центру є:

— проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;

— виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

Подробнее...

Про роботу відділу мобілізаційної, режимно-секретної роботи і цивільного захисту у 2018 році

Відділ з питань мобілізаційної, режимно-секретної роботи і цивільного захисту створений 01.02.2015 року і є самостійним виконавчим органом міської ради. Відділ підконтрольний та підзвітний Лисичанському міському голові і здійснює свої повноваження і функції під його безпосереднім керівництвом. Відділ складається з п’яти співробітників: начальника відділу, двох головних фахівців і двох старших інспекторів. Один із співробітників Зайцев Д.В. є Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції в Лисичанській міській раді.

Співробітники відділу беруть участь у роботі 11 комісій міської ради:

  • — з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
  • — евакуаційною;
  • — по контролю за виконанням міської програми профілактики злочинності;
  • — спостережною;
  • — експертною;

    Подробнее...