Інформація про звернення громадян, які надійшли у червні 2021 року

Аналіз звернень громадян
05.07.2021

 Протягом червня 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА надійшло 280 звернень громадян:

- 78 письмових (67 - поштою, 11 - електронною поштою),

- 180 – дзвінки на Урядову «гарячу лінію» та на «гарячу лінію» голови ЛОДА,

- 22 – під час особистого прийому громадян та дзвінки на телефонну «гарячу лінію» Лисичанської міської ВЦА.

З вищестоящих органів влади надійшло 12 звернень громадян з наступних питань:

Комунального господарства:

Різне:

З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 53 звернення, які стосувались вуличного освітлення (вимикають після 23:00, після заміни ЛЕП не було відновлено освітлення по вул. Ярославська), обрізки та омолодження дерев (вул. Люборадська, Річна, Станційна) в тому числі аварійних, своєчасне вивезення побутових відходів (недотримання графіку), відновлення асфальтового покриття території д/с «Дюймовочка» та ремонту доріг (вул. Жовтнева, Кольцова, Міліцейська, Гоголя, Канатна - від МРЕО до насосної станції по вул. Волгоградська, вул. Г.Сковороди, благоустрою прибудинкових територій (покосу трави), пам’ятника у сквері заводу «Пролетарій», мікрорайону шахти «Матроська», припинення прибирання вулиць смт Вовчоярівка, встановлення світлофору та пішохідного переходу на ділянці дороги по пр. Перемоги в районі б.№150, №152, оплати за комунальні послуги (незгода з боргами), законності підвищення тарифів на комунальні послуги, відлов безпритульних собак (є постраждалі діти від нападів та укусів собак) та ін.

З питань ремонту житлового фонду (ліфтів під’їздів, покрівель, стін будинків та фасадів, санітарно - технічного обладнання у квартирах, аварійних балконів), ремонту внутрішньо будинкової системи водопостачання та водовідведення, освітлення під’їздів та сходових клітин, заміни замків у підвалах, де збираються безпритульні та наркомани надійшло 34 звернення.

З питань пасажирських перевезень зверталися зі скаргою на водія тролейбуса, який не зупиняється на зупинці «Дорожня», на якість перевезень пасажирів на маршрутах № 115, 115/2 (водії відмовляються перевозити пасажирів у вихідні дні), утримання транспорту в належному санітарному стані, надання додаткового рейсу по маршруту Лисичанськ - Дібровка на 16:30

З питань ліквідації поривів водоводів, проведення ремонту трубопроводів, усунення заторів у каналізаційних колодязях на прибудинкових територіях, закриття каналізаційних люків, відсутності водопостачання, відновлення водопостачання, оплати послуги, забезпечення якісною водою, незаконної врізки у вуличний трубопровід приватного підприємства, пломбування лічильників води при наявності боргів, планування ґрунту після проведення ремонтних робіт надійшло 36 звернень громадян.

19 мешканців міста звернулись з питанням відключення квартир від центрального теплопостачання, щодо незадовільної роботи комісії з питань надання дозволів на відключення від центрального опалення (яка не може зібратися з квітня 2021), перерахунку оплати за послугу.

Надходили скарги щодо неправомірних дій робітників ТОВ «ЛЕО» та «ЕНЕРОСХІД», на неякісне електропостачання.

З питань соціального захисту отримано 69 звернень, які стосувались призначення та виплати житлових субсидій, призначення соціальної допомоги одиноким матерям, малозабезпеченим та багатодітним родинам (13 звернень), надання матеріальної допомоги на лікування (33 звернення), гуманітарної допомоги продуктами харчування, державної допомоги ВПО, допомоги до 5 Травня, забезпечення засобами реабілітації, призначення соціального працівника, надання соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, виплати соціальної пенсії особі з інвалідністю 3 гр., здійснення перерахунку пенсії, оформлення до будинку для осіб похилого віку, отримання санітарно - курортної путівки як особі з інвалідністю, пільги на проїзд учасникам ООС, решта – інші питання соціального захисту.

З питань охорони здоров’я надійшло 21 звернення, які стосувались медичного обслуговування, ненадання медичної допомоги, госпіталізації, відсутності бланків листів непрацездатності (6 звернень), забезпечення медичними препаратами безкоштовно особам з інвалідністю, забезпечення лікарні вакциною проти сказу, не отримання коштів доплати до з/плати з квітня 2021 працівникам інфекційного відділення лікарні, встановлення групи інвалідності, зробити безкоштовно флюорографію УБД, скарги на організацію щеплення у КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня», на відсутність санітарної обробки під’їздів, де мешкають хворі на СОVID та інші.

Надходили звернення з питань житлової політики (переселення з аварійного житла, надання кімнати у гуртожитку), освіти (влаштування дитини до дитячого садка, закриття закладу дошкільної освіти «Колосок») декомунізації (демонтаж російсько - мовних табличок на фасаді буд.171, 177 пр. Перемоги), захисту прав споживачів, земельних відносин (надання дозволу на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення сільського господарства учасникам ООС).

Інші питання – повернути спеціаліста РАГС в м. Новодружеськ, щодо переносу годин роботи відділу документообігу у м. Новодружеськ, перевірити правомірність звільнення з робочого місця КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня», недопущення передачі будівлі Привільської міської ради для використання як медичного закладу.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

Надходили колективні звернення від мешканців, серед яких слід зазначити звернення мешканців району «Матроська» щодо відновлення робіт по видобутку вугілля в районі кинутих кар’єрів;

щодо ремонту фонтану на центральній площі міста, створення фото зони; ремонту дороги від м. Новодружеськ до м. Привілля.

Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.

В червні був поновлений прийом громадян за особистими питаннями. Проведено 2 прийоми: керівником Лисичанської міської ВЦА Олександром Заїкою та його заступником Максимом Черевком . Під час прийомів звернулися 13 мешканців міста.

На сайті місцевих петицій 04.06.2021 була оприлюднена петиція «Покращення якості послуг у сфері ЖКГ міста Лисичанськ». Станом на 01.07.2021 петицію підписали 18 громадян. Збір підписів триває.

У поточному місяці позитивно вирішено 60 питань, по 120 – надані відповідні роз’яснення, 4 – направлено за належністю, решта знаходяться на розгляді.

Порушення терміну розгляду звернень відсутні.