Президенту України Януковичу В.Ф.
Голові Верховної ради України Литвину В.М.
Премєр — міністру України Азарову М.Я.
Україна є демократичною, правовою державою, в якій визнається і гарантується місцеве самоврядування, що є правом територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Територіальна громада здійснює місцеве самоврядування в порядку, встановленому законом, безпосередньо або через органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом.
Відповідно до ст.142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, земля та природні ресурси, що є у власності територіальних громад.
За роки незалежності України державою пройдений вагомий шлях становлення місцевого самоврядування в Україні у демократичному напрямі. Органи місцевого самоврядування стали суб’єктами владних повноважень, які в межах законодавства України виконують владні управлінські функції, зокрема нормотворчі, координаційні, дозвільні та розпорядчі.
У випадку позбавлення органів місцевого самоврядування повноважень щодо розпорядження землями територіальні громади втрачають право через своїх представників — депутатів місцевих рад управляти та розпоряджатися землями в межах територіальних одиниць, у зв’язку з чим будуть утрачені досягнення в розвитку місцевого самоврядування в Україні. Крім того, ускладниться процедура надання дозволів в сфері земельних відносин, погіршиться якість надання адміністративних послуг населенню, що безумовно приведе к зловживанням посадових осіб.
Безумовно необхідно прискорити процес розмежування земель державної та комунальної власності, більш того Лисичанська міська рада зацікавлена в проведенні цих робіт, що надасть змоги повноцінно розпоряджатися землями ради м. Лисичанська. Але в зв’язку з високою вартістю робіт та відсутністю в період економічної кризи необхідних коштів міська рада не має можливості без підтримки держави провести розмежування земель в стислий термін. Крім того, однієї із вагомих перепон розмежування є ускладненість процесу із-за недосконалості чинної нормативно-правової бази щодо розробки необхідної проектної документації.
З огляду на вищезазначене, вважаємо необхідним переглянути заходи щодо прискорення процесу розмежування земель державної та комунальної власності з урахуванням інтересів держави та територіальних громад та зберегти повноваження органів місцевого самоврядування розпоряджатися землями в межах населених пунктів до розмежування земель державної,та комунальної власності.
Підтримано рішенням
Лисичанської міської ради
восьмої сесії шостого скликання
10 лютого 201Іроку