Людина, яка має потребу звернутися до Пенсійного фонду України, може зробити це дистанційно. Пенсійним фондом України створено кілька зручних способів подання звернень в онлайн-форматі – без необхідності особистого відвідування сервісного центру.
Це дозволяє громадянам швидко і безпечно звертатися до Фонду з будь-якого куточка України або з-за кордону.
Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
Зайдіть в особистий кабінет за посиланням https://portal.pfu.gov.ua, авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису, Дія.Підпис або ID.GOV.UA. У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть категорію “Звернення”. Тут можна залишити запит, пропозицію, скаргу.
Через інформаційну сторінку вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України
На інформаційній сторінці (https://www.pfu.gov.ua/) у розділі “Для громадськості”, рубрика “Звернення громадян”, категорія “Електронне звернення” можна заповнити спеціальну онлайн-форму для офіційного електронного звернення.
Електронною поштою
Надішліть звернення на офіційну адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .
У листі вкажіть свої контактні дані, суть питання та, за потреби, додайте скан-копії документів.
Звернення, подані онлайн, розглядаються у встановлені законодавством терміни.
Можливість дистанційного звернення до органів Пенсійного фонду України – зручний, сучасний спосіб комунікації для отримання інформації щодо призначення та виплати пенсій, субсидій та пільг, страхових виплат, соціальних допомог та стипендій.