Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за 2018 рік

Про роботу структурних підрозділів
15.01.2019

Станом на 01.01.2019 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 748 сімей, з них правом першочергового отримання житла користуються 314 сімей, правом позачергового одержання житла — 159 сімей.

За 2018 рік на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 96 сімей. Знято з квартирного обліку 49 сімей. Відмовлено у постановці на квартирний облік 6 особам.

За звітний період розподілено та надано 41 квартиру повторного заселення, з них: 13 квартир надані сім’ям, які користуються правом позачергового отримання житла, 9 — правом першочергового отримання житла; 12 — громадянам, які перебувають у загальній черзі; 3 — як відселення зі зруйнованого під час проведення АТО будинку № 17 по кв. Східний у м. Лисичанську; 4 квартири надані, як службові.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 року № 877 затверджено Порядок та умови надання у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа. Відповідно до цього Порядку одним із напрямів забезпечення житлом дітей-сиріт та осіб з їх числа у віці від 16 до 23 років є покупка квартир.

На виконання даної постанови комісією із визначення об’єктів для придбання житла для дітей-сиріт, осіб з їх числа, до складу якої входять спеціалісти відділу, обстежено 52 квартири. Станом на 01.01.2019 року придбано 21 однокімнатну квартиру для дітей-сиріт та осіб з їх числа.

Відділом спільно з ЖЕКами продовжується інвентаризація житла, в якому тривалий час ніхто не проживає та не сплачує житлово-комунальні послуги, для визнання наймачів неприватизованих квартир такими, що втратили право користування жилим приміщенням, або визнання спадщини відумерлою у випадку відсутності спадкоємців.

За 2018 рік спеціалістами відділу забезпечено організацію та проведення 21 засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті міської ради. На підставі протоколів комісії підготовлено 27 проектів рішень виконкому.

Обстежено житлові умови 136 громадян, які звернулись до Лисичанської міської ради з житлових питань, та за результатами перевірки складені акти.

Заповнено 193 форми надання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Відділом підготовлено 1027 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єктів та об’єктів нерухомого майна. Також підготовлено і видано 173 копій ордерів.

Станом на 01.01.2019 року кількість приватизованого житла складає 31437 квартир, що становить 90% усього житлового фонду, який складає 34674 квартир. За 2018 рік приватизовано 145 квартир комунальної форми власності. Заархівовано 147 справи.

Продовжується робота з опису приватизаційних справ постійного зберігання. Станом на 01.01.2019 року сформовано 170 справ на 5265 квартир.

За звітний період працівниками відділу розглянуто 287 звернень, заяв та листів, з них: 101 звернення від громадян, 186 звернень від установ, підприємств та організацій. Усі звернення розглянуті відділом відповідно до норм чинного законодавства.

Прийнято участь у 6 судових засіданнях стосовно житлових питань.

Начальник відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла Тетяна Перепелиця