Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лисичанської міської ради протягом січня 2019 року

Аналіз звернень громадян
01.03.2019

Протягом січня 2019 року до Лисичанської міської ради надійшло 397 звернень громадян, що на 117 звернень, або на 30% більше, ніж у січні минулого року.

Найчастіше мешканці міста порушували питання житлово-комунального господарства112 звернень.

Відзначимо, що найбільш актуальними були та залишаються питання теплозабезпечення — 18, водопостачання — 79; газопостачання — 5 та електропостачання — 36.

Певною мірою, ці показники зображають соціальну напругу зумовлену, передусім:

— зношеністю житлового фонду;

— відсутністю електропостачання через негоду 18 та 27 січня 2019 року;

— відключенням від водопостачання мікрорайонів південної частини міста, сел. ш. «Матроська», частини району Скляного заводу через заборгованість КП «Лисичанськводоканалу» перед Лисичанським РЕМ;

— змінами до порядку надання житлових субсидій відповідно до чинного законодавства.

Значна частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки141 звернення.

У зверненнях громадяни здебільшого порушували питання соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування та розв’язання соціально-побутових проблем.

Окрім того, спостерігається тенденція щорічного значного зростання звернень громадян через дзвінок до Урядової «гарячої лінії» (близько на 40% впродовж двох останніх років).

Зазначимо, що не зважаючи на складні фінансові обставини, в яких опинилась більшість комунальних підприємств м. Лисичанська, пріоритетними для них завжди залишаються потреби мешканців міста. Так, впродовж першого місяця 2019 року було вирішено наступні комунальні питання:

— проведена робота з налагодження системи опалення у квартирі (вул. Сковороди, 110/21);

— замінені стояки опалення, відновлена послуга з централізованого теплопостачання (вул. ім. В. Сосюри, 369/29);

— проведено ремонт внутрішньо будинкової системи — проведена заміна зливного трубопроводу, коліна та муфти (вул. Ломоносова, 2-А/45);

— відремонтовано каналізаційний стояк в міжповерховому перекритті (кв. Молодіжний, 7/43);

— вивезені побутові відходи — вул. Лермонтова, 22;

— дороги оброблені протиожеледними матеріалами — вул. Дібровка, 6;

— проведено відключення газу у квартирі, мешканець якої веде аморальний спосіб життя (пр. Перемоги, 115/122).

— відновлено електропостачання в м. Новодружеськ на вул. Куйбишева, Томашівська, Шевченка, Гоголя, Пушкіна, пров. Поштовий.

— після низки провладних заходів відновлена послуга водопостачання в будинках мікрорайонів південної частини міста.

Також, 39 лисичан отримали матеріально фінансову допомогу з міського бюджету на лікування. Серед інших позитивно вирішених питань соціального захисту населення можна назвати наступні: призначення соціальної допомоги при народженні дитини — 1, призначення субсидії — 2, перерахунок пенсії — 1.

Окрім того, завдяки наполегливій праці спеціалістів управління економіки було захищено права двох споживачів, які отримали неякісні послуги.

Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян С. Михайлів