За останній тиждень січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян

Аналіз звернень громадян
04.02.2020

З 24 по 31 січня до Лисичанської міської ради надійшло 77 звернень громадян, з яких: 30 – письмові, 6 – під час особистих прийомів, 41 – дзвінки на Урядову гарячу лінію (з них 2 – дзвінки на гарячу лінію ОДА). На адресу вищих органів влади надійшло 3 звернення.

На сьогоднішній день найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання з відсутності водопостачання та ремонту систем водовідведення, відключення від системи централізованого опалення, неякісного надання послуг та відсутності електропостачання, надання безкоштовних медичних послуг, забезпечення пільговими ліками у межах програми «Доступні ліки» та низка питань стосовно соціального захисту населення.

Також тематика усних та письмових звернень порушувала питання житлово-комунального господарства, захисту прав споживачів, ремонту доріг, порушення прав школярів (що відносяться до пільгової категорії населення) водіями міських маршрутів при перевезенні.

Всі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.

Окрім того, на сайті Єдиної системи електронних петицій триває збір підписів громадян з актуальних для міста питань.

За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради