Протягом лютого 2021 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян ВЦА м. Лисичанська надійшло 459 звернень громадян, з яких:
З питань житлово-комунального господарства зареєстровано 170 звернень, 85 з яких стосувались підвищення тарифів, ремонту покрівель, відновлення освітлення вулиць міста та сходових клітин у під’їздах будинків, благоустрою територій, вилову безпритульних тварин, вивозу сміття, виплати ЄСВ.
З питань ліквідації поривів водоводів, усунення заторів у каналізаційних колодязях, відновлення водопостачання та оплати послуги надійшло 40 звернень громадян.
38 мешканців міста звернулись зі скаргами на незадовільне теплозабезпечення помешкань та збільшення оплати за послугу.
З питань соціального захисту було подано 245 заяв, з котрих 168 стосувались затримки виплати коштів державної соціальної допомоги за січень 2021 року, нарахування/перерахування субсидій та інших видів соціальних виплат, надання пільг на опалення, причини зменшення розміру субсидій, матеріальної та гуманітарної допомоги, решта — інші питання соціального захисту.
З питань охорони здоров’я надійшло 24 заяви, які стосувались забезпечення медичними препаратами за пільговими рецептами, медичного обслуговування та безкоштовного лікування, встановлення групи інвалідності.
Також 8 звернень отримано з питань освіти та виховання та 12 звернень — з питань захисту прав споживачів, праці та заробітної плати, землекористування, декомунізації та діяльності органів місцевого самоврядування.
Всі звернення взяті на контроль та передані до відповідних служб та відділів для виконання.
У січені 2021 року розглянуто 214 звернень громадян. Позитивно вирішено 111 питань, по 160 надані відповідні роз’яснення, 5 направлено за належністю.
Начальник відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Світлана Михайлів