Інформація про звернення громадян, які надійшли у січні 2022 року

Аналіз звернень громадян
01.02.2022

Протягом січня 2022 року до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації надійшло 232 звернення, з яких:

- 83 письмових звернення громадян (поштою надіслані 72 заяви, електронною поштою – 11 заяв),

Найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання житлово-комунального господарства - 69 звернень:

З питань водопостачання – 33 та водовідведення - 7:

З питань теплопостачання – 2:

Значна частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки – 78. Найчастіше порушувались питання:

Актуальності набули проблеми, з якими стикаються громадяни у повсякденному житті:

Всі звернення взяті на контроль, передані до відповідних служб та відділів для виконання:

Приклади позитивно вирішених питань:

1. Виконані роботи по усуненню поривів водоводів за адресами:

2. Бригадою АВР ЛКСП «Лисичанськводоканал» усунено затори каналізації на центральному колекторі м. Новодружеська.

3. Відновлено вуличне освітлення в смт. Малорязанцеве.

4. Завдяки організованій роботі відділу споживчого ринку відновлено роботу Інтернет-провайдера «AXON» за адресою: вул. Жовтнева, 233 та здійснено перерахунок оплати.

Відділ по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ВЦА