Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області
(назва замовника)
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Запасні частини до автомобіля RENAULT DUSTER.
Код за ДК 021:2015 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області. Юридична адреса: 93100, Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д. І. Менделєєва, 49.
Адреса для листування: 49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 2.
ЄДРПОУ: 03364197.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Запасні частини. Код за ДК 021:2015 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Вид та номер закупівлі в ЕСЗ: відкриті торги з особливостями, UA-2025-08-14-011587-a.
Технічні та якісні характеристики:
Автомобіль RENAULT DUSTER, для якого здійснюється придбання запасних частин, є 2023 року випуску, інд.номер VF1HJD40670556632, об’єм двигуна 1598 л.
1. Поставка Товару може здійснюватися партіями відповідно до письмових заявок Замовника. В письмових заявках Замовника вказуються найменування, кількість товару в партії, місця (пункти) поставки й строк поставки окремої партії. Замовлення товарів здійснюється Замовником через будь-який доступний засіб зв’язку (факсом, електронна пошта, поштове відправлення, листом, кур’єром, особисто та інші). Письмова Заявка може бути направлена Учаснику у формі оригіналу (документ підписаний КЕП) та/або електронної копії (копій), та/або сканованої копії (копій) на електронну адресу.
2. Поставка товару здійснюється за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі за місцезнаходженням відокремлених структурних підрозділів Замовника відповідно до місць поставки, що визначені в тендерній документації.
3. Строк поставки товару: до 01.10.2025 року.
4. Тара повинна забезпечувати надійне збереження фізико-хімічних властивостей товару протягом гарантійного терміну зберігання та при транспортуванні. Тара – не зворотна.
5. Мінімальний гарантійний термін зберігання Товару без втрати його якісних та технічних характеристик становить 6 місяців. Датою відліку гарантійного терміну вважається дата монтажу запчастини на автомобіль. На підтвердження виконання даної вимоги учасник має подати гарантійний лист у складні тендерної пропозиції.
6. Поставка товару здійснюється відповідно до умов договору, проєкт якого наведено у додатку 4 до тендерної документації.
7. Замовник має право в односторонньому порядку зменшити об’єм (кількість товару) закупівлі. У разі зменшення об’єму (кількості товару) закупівлі, розрахунки здійснюються за фактично поставлений товар відповідно до первинних документів.
Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником.
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
У разі пропозиції еквівалентного товару, всі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та учасник має надати таблицю з порівняльними характеристиками, із зазначенням інформації про повне найменування товару, виробника запропонованого товару, країни походження, маркування товару, технічних та якісних характеристик запропонованого товару тощо, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам до технічних характеристик, визначених у Додатку 3.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: закупівля здійснюється для задоволення потреби на 2025 рік у товарах, які необхідні для виконання робіт та надання практичної допомоги у будівництві, реконструкції, фортифікаційних споруд, рубежів оборони (взводних опорних пунктів) на території Донецької області на визначених військовими (державними) адміністраціями, військовим командуванням ділянках місцевості, обсяг закупівлі визначено відповідно до розрахунків планових потреб y матеріальних цінностях, наданих підвідомчими комунальними підприємствами.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару:
Колодки гальмівні задні №3504300P3031N |
к-т |
6 |
Колодки гальмівні передні №3501100/200P3010 |
к-т |
6 |
Амортизатор задній №2915010P3010 |
шт. |
6 |
Амортизатор передній №2905010P3010 |
шт. |
6 |
Пружина передня №2902010P3010 |
шт. |
6 |
Ресора задня №2912100P3010 |
шт. |
6 |
Шарова опора верхня Т6 2904540P3010 |
шт. |
12 |
Шарова опора нижня Т6 2904350P3010 |
шт. |
12 |
Хрестовина Т6 WX29077 |
шт. |
12 |
Наконечники рульової тяги Н106-3411705 |
шт. |
12 |
Проміжна опора №ZF0211 |
шт. |
3 |
Стійка передня ліва №2906020P3010 |
шт. |
3 |
Стійка передня права №2906030P3010 |
шт. |
3 |
Сайлентблок важіля верхнього №290453093010 |
шт. |
12 |
Сайлентблок переднього нижнього важіля №2904330P3010 |
шт. |
6 |
Сайлентблок переднього нижнього важіля №2904340P3010 |
шт. |
6 |
Втулка амортизатора заднього №2915013P3010 |
шт. |
24 |
Ступиця передня №310310093060 |
шт. |
6 |
Підшипник піввісі 408045ВТ |
шт. |
6 |
Форсунка паливна №1042200FD020 |
шт. |
12 |
Датчик АBS передній лівий №3550010P3010 |
шт. |
3 |
Датчик АBS передній правий №3550020P3010 |
шт. |
3 |
Акумулятор 12V 70A 630Ah 0092S40270 |
шт. |
3 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням інформації, отриманої з комерційних пропозицій потенційних постачальників, виробників конкретного товару, тощо. Очікувана вартість становить: 132 475, 00 грн (шістсот тридцять чотири тисячі двісті дев’яносто гривень 00 коп.).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у 2025 році.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.