Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину

Центр зайнятості інформує
04.01.2021

534534На період карантину прийом громадян у центрах зайнятості відбувається з певними обмеженнями. Консультації можуть надаватися як при особистому відвідуванні установи, так і засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою, месенджерами тощо). Групові заходи для населення проводяться дистанційно, за допомогою платформи ZOOM.

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

— особисто, під час відвідування центру зайнятості;

— через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів. Фахівці центрів зайнятості шукають для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.

Гаряча лінія Луганського обласного центру зайнятості: (0645) 70-42-42

Луганський обласний центр зайнятості