Проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі

 Сьогодні, 29 липня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації спільно з співробітниками ВП № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в Луганській області проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресами: вул. Гетьманська, ім. В. Сосюри, та на території, прилеглій до ринку ДП «Лисичанський ринок».

За підсумками рейду складено 4 адміністративних протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).

Подробнее...

Поради споживачу при придбанні тонометру

 У зв’язку із скаргами споживачів на тонометри неналежної якості, що придбані у аптеках надаємо декілька порад щодо їх придбання.

На що треба звернути увагу при купівлі тонометру?

Тонометр — це виріб медичного призначення, який дозволяє виміряти кров’яний тиск в артеріях. Модель тонометру слід підбирати в залежності від особливостей кожної конкретної людини, тому на вибір моделі може піти чимало часу. Проконсультуйтесь з сімейним лікарем. По можливості, перед купівлею протестуйте кілька моделей тонометрів різних виробників для вибору найбільш оптимального варіанту. Перевірте, чи підходить манжета по розміру. Переконайтесь в наявності сервісних центрів, що мають право здійснювати гарантійне обслуговування виробу (зазвичай, серйозні виробники відкривають сервісні майстерні у всіх регіональних центрах країни).

Подробнее...

Які права має споживач у разі придбання ним продукту харчування неналежної якості

 Якість продуктів харчування не завжди можна визначити за їх зовнішнім виглядом. Але, якщо ви вдома виявили, що товар неякісний, слід принести його у магазин, пред’явивши чек.

Відповідно до п.8 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Подробнее...

Якщо придбали товар по акції, чи можна його повернути?

 Напередодні будь-яких свят магазини міста рясніють акційними пропозиціями та знижками. Але у деяких магазинах можна зустріти напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає». Чи дійсно товар, який придбаний за акцією, не підлягає поверненню та обміну?

Напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає» суперечить нормам чинного законодавства.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Подробнее...

Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку «Джамілі» м. Лисичанська

 З метою посилення співпраці спеціалісти відділу споживчого ринку військові-цивільної адміністрації м. Лисичанська разом зі спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області 25 березня 2021 року було проведено захід в рамках виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2020 № 1585-р та Плану роботи відділу споживчого ринку на 2021 рік.

Подробнее...

Рейди з ліквідації стихійної торгівлі тривають

 Вчора, 23 червня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської ВЦА та співробітниками відділу поліції № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в рамках роботи мобільної групи проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі. Перевірки здійснені в районах: ДП «Лисичанський ринок», вул. ім. В. Сосюри; ринку «Джамілі», пр. Перемоги та біля ПК «Діамант», вул. Першотравнева.

За підсумками рейду складено 6 адміністративних протоколів за порушення ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).

Подробнее...

Спільна робоча нарада з питань роботи інформаційно-консультаційної служби «гаряча лінія»

 

 25 березня у військово-цивільній адміністрації м. Лисичанська спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з спеціалістами відділу споживчого ринку було проведено робочу нараду щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія».

Під час наради були обговорені проблемні питання, які виникають при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання типових ситуацій, надані роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Подробнее...

Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку ДП «Лисичанський ринок» м. Лисичанська

 Сьогодні, 20 травня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації разом зі спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, на ринку ДП «Лисичанський ринок» проведено захід з питань дотримання норм Закону України «Про захист прав споживачів»

Подробнее...

15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів

 Щорічно, 15 березня, відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Датою для святкування цього дня була обрана річниця з дня історичного виступу американського президента Джона Кеннеді 1961 року, в якому він назвав чотири основних права: право на інформацію, право на безпеку, право на вибір і право бути почутим. Згодом цей список був розширений, і до нього увійшли: право на задоволення базових потреб, право на компенсацію, право на споживчу освіту, право на здорове довкілля.

В Україні захист прав споживачів забезпечується державою згідно зі статтею 42 Конституції України. У 1991 році Україна однією з перших на пострадянському просторі прийняла Закон «Про захист прав споживачів». 

Забезпечення конституційних прав громадян, як споживачів на відповідну якість і безпеку товарів, робіт, послуг, отримання необхідної, достовірної та доступної інформації про них, один із пріоритетних напрямів діяльності відділу споживчого ринку ВЦА міста Лисичанськ.

Стабільне функціонування впорядкованого ринку, спрямованого на задоволення широкого спектру потреб кожної людини — це спільний обов’язок влади, громади і бізнесу. Тільки плідна та тісна співпраця, пильність, у першу чергу споживачів, стануть надійною запорукою належного рівня якості та безпеки життя громадян.

Вітаємо всіх мешканців міста Лисичанська, оскільки кожен з нас є споживачем, з Всесвітнім днем захисту прав споживачів. Бажаємо всім, щоб придбання товарів приносило тільки задоволення від високої якості товару, від доброзичливого обслуговування та приємних цін.

Відділ споживчого ринку ВЦА міста Лисичанськ Луганської області

 

 

 

 

 

Товари, що не підлягають обміну або поверненню

 Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Подробнее...

Щодо порядку надання побутових послуг

Досить часто надходять звернення мешканців міста щодо відшкодування збитків, що виникли у зв’язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі виконавцями побутових послуг (робіт) та прострочення термінів виконання замовлення.

Звертаємо увагу, що наказом Українського союзу об’єднань підприємств та організацій побутового обслуговування населення від 27.08.2000 № 20 затверджені Інструкції щодо надання окремих видів побутових послуг (далі — Інструкція), зокрема послуг з ремонту побутової радіоелектронної апаратури, ремонту та пошиття швейних виробів, ремонту і пошиття взуття, ремонту та виготовленню меблів, ремонту та виготовленню ювелірних виробів з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, надання фотопослуг тощо. Перед тим, як скористатися побутовими послугами, споживачам рекомендуємо ознайомитися зі змістом цих інструкцій та дотримуватись наступних рекомендацій:

1. Побутові послуги надаються замовникам згідно з угодами, документальним підтвердженням укладання яких є такі документи: договір, розрахунковий документ установленої форми (п. п. 2.1 Інструкції).

Подробнее...