Шановні суб'єкти господарювання та споживачі!

Жодні новорічні святкування не обходяться без головної прикраси даного дійства — ялинки.

Напередодні новорічних свят нагадуємо вам, що роздрібна торгівля новорічними ялинками вважається законною при наявності на кожній новорічній ялинці самоклеючої етикетки або пластикової бирки з серією та номером.

Подробнее...

Про використання державної мови закладами торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг

 З 16 січня 2021 року сфера обслуговування повинна перейти виключно на українську мову. Відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі постачальники послуг, незалежно від форм власності, зобов’язані обслуговувати споживачів та надавати інформацію про товари та послуги державною мовою (оформлення куточка споживача, ярликів цін, меню, прейскурантів цін тощо)

Отже, у супермаркеті, кафе, аптеці, перукарні, на АЗС або у банку, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Персональне обслуговування клієнта іншою мовою може здійснюватися тільки на його прохання.

Подробнее...

Триває проведення роз'яснювальної роботи з питань захисту прав споживачів

Вчора, 18 листопада, спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області разом з фахівцями відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ проведено спільний захід.

Захід відбувся з метою проведення роз’яснювальної роботи та надання консультацій споживачам і суб’єктам господарювання ТК «Донбас» у межах виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р.

Подробнее...

У Лисичанську тривають спільні моніторингові перевірки за дотриманням вимог протиепідемічних заходів суб'єктами господарювання

 Сьогодні, 3 грудня, з метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів в умовах карантину у черговий раз була проведена моніторингова перевірка об'єктів торгівлі та побутового обслуговування населення.

У заході взяли участь спеціалісти відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська, фахівці Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області, співробітники Лисичанського ВП ГУНП в Луганській області. Всього було перевірено 37 об'єктів - 19 продовольчих магазинів, 17 непродовольчих магазинів, 1 перукарня.

Під час моніторингу проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з керівниками, працівниками та відвідувачами об’єктів з питань неухильного дотримання протиепідемічних заходів щодо попередження захворювання на СOVID-19 та обмежень, визначених Постановою КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Подробнее...

Наказом Мінекономіки скасовується обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій!

2 жовтня 2020 року офіційно набув чинності наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1130 від 16.06.2020 «Про затвердження Змін до деяких наказів та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 року N349».

Зазначеним наказом остаточно скасовується обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій, що стає черговим кроком в напрямку дерегуляції, цифровізації бізнес-процесів та зменшення застарілих норм.

Подробнее...

Рейди з метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів тривають

26 листопада відбувся черговий рейд з моніторингових перевірок об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та об’єктів з надання послуг. З метою контролю за дотриманням санітарного законодавства та організацією протиепідемічних заходів співробітники відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ спільно з фахівцями Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області та співробітниками Лисичанського відділу поліції ГУНП в Луганській області перевірили 26 об’єктів (12 непродовольчих магазинів, 8 продовольчих магазинів, 5 закладів ресторанного господарства та 1 перукарню).

В обстежених об’єктах порушень санітарного законодавства та порушень в організації протиепідемічних заходів не виявлено.

Подробнее...

Що робити, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Подібні ситуації трапляються нерідко. При цьому, намагаючись з’ясувати ситуацію у касира чи продавця-консультанта, у відповідь можна почути сумнівне пояснення: «проводилася переоцінка, не встигли замінити цінники». А на вимогу покупця продати товар за ціною, вказаною на ціннику реакція представників продавця буває ще цікавішою, як от: «не хочете — не беріть» або «можемо тільки оформити повернення товару».

Неактуальність цінників — проблема не покупців, тому ви маєте право вимагати повернення різниці вартості, якщо вже сплатили, відмовитись від покупки або придбати товар за вказаною на ціннику ціною.

Подробнее...

У Лисичанську відбувся спільний рейд по дотриманню вимог протиепідемічних заходів суб'єктами господарювання

Вчора, 19 листопада, у Лисичанську пройшла чергова моніторингова перевірка 22-ох об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення, в якій взяли участь спеціалісти відділу споживчого ринку військово-цивільної адміністрації м. Лисичанська, фахівці Лисичанського міського управління ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області, співробітники Лисичанського ВП ГУНП в Луганській області.

Під час заходів моніторингу проведено інформаційну роботу з керівниками, працівниками та відвідувачами вищезазначених об’єктів з питань неухильного дотримання протиепідемічних заходів щодо попередження захворювання на СOVID-19 та обмежень, визначених постановою КМУ від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Подробнее...

Стихійній торгівлі - СТОП!

 Шановні споживачі! Купівля товарів у місцях стихійної торгівлі, в умовах, які не відповідають вимогам, у будь-який час може обернутись лихом для Вас, ваших рідних і друзів. Торгівля з рук у невстановлених місцях - це правопорушення, за яке передбачена відповідальність за статтею 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді накладання штрафу. Право вживати заходи до правопорушників віднесено до компетенції органів внутрішніх справ.

Крім того, самовільне встановлення місць торгівлі на пішохідних доріжках, зелених зонах та інших місцях є порушенням Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 №2807 – IV, за яке передбачена відповідальність за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді накладання штрафу.

Подробнее...

Спільна робоча нарада з питань роботи інформаційно-консультаційної служби «гаряча лінія»

18 листопада у військово-цивільній адміністрації м. Лисичанська спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно зі спеціалістами відділу споживчого ринку було проведено робочу нараду з питань роботи консультативно-інформаційної служби «гаряча лінія». Цей захід є частиною виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.

Під час наради були обговорені найгостріші проблеми, які виникають при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання типових ситуацій, наданні відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань.

Подробнее...

Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?

Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. Як правило, працівники магазину/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за такий зіпсований товар.

У таких ситуаціях, перш за все, потрібно з’ясувати, хто насправді винен в тому, що товар пошкоджено — покупець, адміністрація магазину, яка неправильно зберігала/розмістила цей товар в торговому залі, чи можливо зовсім інший покупець?

Важливо зазначити, що Закон України «Про захист прав споживачів» у таких ситуаціях однозначно захищає покупця (споживача). Однак в таких ситуаціях часто буває багато нюансів. Відповідно до ст. 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару. Тобто, коли продукція не передана покупцю, ризик пошкодження лежить на власникові магазину, а тому покупець не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар, оскільки він ще не придбав його.

Подробнее...