Олег Калінін провів виїзний прийом громадян у м. Привілля

 Вчора, 20 жовтня, заступник керівника Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Олег Калінін провів виїзний прийом громадян у м. Привілля. Під час прийому до заступника керівника звернулось 15 мешканців.

Переважна більшість звернень громадян стосувалася благоустрою міста. Так, привільнян турбували питання ремонту центральної дороги на в’їзді у місто та наявність дорожньої розмітки біля учбових закладів, зовнішнього освітлення, заміни обладнання у ТП 217, розширення штату працівників ЛЖЕК №6 для здійснення робіт з благоустрою міст Новодружеськ та Привілля.

 Актуальними питаннями для мешканців Привілля залишається ремонт центрального водоводу та підвищення тарифу майже на 80% на послуги КП ЛЖЕК № 6.

Також під час особистого прийому до Олега Вікторовича звернулися мешканці із питанням перегляду графіку вивозу сміття. На даний момент сміття вивозиться 2 рази на тиждень, за словами містян, цього недостатньо, необхідно - 3 рази. Також постає необхідність збільшити кількість контейнерів для сміття, яких на даний момент не вистачає, та зобов’язати Лисичанське комунальне автотранспортне підприємство 032806 здійснювати прибирання біля контейнерів після завантаження сміття.

Небайдужі привільняни звернулись до заступника очільника громади із проханням відновити виїзні прийоми громадян спеціалістами Лисичанського МРУЕГГ АТ «Луганськгаз» у зручний для них графік. Адже значна кількість мешканців м. Привілля – люди похилого віку, яким важко добиратись до Лисичанська, щоб здійснити звірку за спожитий газ.

 Окрім того, Олегом Калініним розглядалися питання відсутності посади наглядача міського кладовища, що призводить до відсутність планового упорядкування та хаотичного захоронення померлих і близькість захоронень до житлового сектору.

Ще одне питання, що турбує мешканців – подальша доля будівлі ЗОШ №32. Раніше у школі функціонувала виборча дільниця. Поступило прохання залишити дану виборчу дільницю діючою, бо це зручно людям та віднайти для будівлі гідне застосування, тим самим зберігаючи її від руйнування.

За результатами прийому громадян заявникам надано відповідні роз’яснення щодо шляхів вирішення порушених питань.

Усі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання.

Відповіді будуть надані заявникам у встановлений чинним законодавством строк.