Інформація щодо звернення громадян до управління Державної служби якості освіти у Луганській області

Захист прав учасників освітнього процесу - важливий напрям діяльності управління Державної служби якості освіти у Луганській області.

Звертайтесь до управління Служби у порядку Закону України «Про звернення громадян» у разі, якщо:

  • -заклад освіти не реагує на звернення учасників освітнього процесу;
  • -педагогічні працівники закладу освіти не дотримуються культури академічної доброчесності;
  • -вважаєте, що Вашу думку не враховують під час організації освітнього процесу;

  • -територія та приміщення закладу освіти небезпечні для учасників освітнього процесу та занедбані;
  • -здобувачі освіти не отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання;
  • -у закладі освіти не проводиться робота з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу та педагогічних працівників до професійної діяльності;
  • -у закладі освіти не проводяться заходи із запобігання проявам дискримінації, булінгу (цькування) та мобінгу.

 Порядок подання звернень до управління Державної служби якості освіти у Луганській області регулює Закон України «Про звернення громадян».

Адреса для звернення на поштову адресу управління Державної служби якості освіти у Луганській області:

м. Сєвєродонецьк, вул. Півоварова, 2, Луганська область, 93400 або на електронну адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. , Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

Якщо у Вас виникли питання щодо оформлення звернення або для запису на особистий прийом звертайтеся за номером телефону: +38(093) 278-24-92.

Або за телефоном: (093) 467-33-65 на «Гарячу» лінію, що працює щодня з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00 .

При зверненні заявнику слід повідомити наступну інформацію:

1. Прізвище, ім'я та по батькові (якщо є уповноважена особа (представник) – відповідні дані особи, на користь якої діє).

2. Суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги).

3. Поштова адреса та (або) адреса електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.