Протягом останніх двох тижнів до Лисичанської міської ради надійшло 79 звернень громадян

 Протягом останніх двох тижнів, з 24 квітня по 7 травня, до Лисичанської міської ради надійшло 79 звернень громадян, з яких 13 - письмових, 66 - дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади надійшло 3 звернення.

Найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання водопостачання та водовідведення у місті, неякісного надання та відновлення послуг електропостачання, замін електроопір, ремонту під’їздів, вивозу сміття тощо.

Також продовжують надходити звернення громадян з питань соціального захисту: невиплати коштів соціальної допомоги по догляду за особами похилого віку та інвалідами, виплати матеріальної допомоги на лікування, надання гуманітарної допомоги продуктами харчування у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем, прискорення виплати соціальної допомоги малозабезпеченим родинам та одноразової грошової допомоги. Також надійшла скарга щодо отримання пільги на третю особу – учаснику АТО, який також має право на 75% знижку на оплату за користування комунальними послугами.

Всі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.

Окрім того, на сайті Єдиної системи електронних петицій триває збір підписів громадян з актуальних для міста питань.

За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради