Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Лисичанській міській раді у 2014 р.

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкомів міських рад мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля у 2014 році, можна зробити наступні узагальнення.

Всього у 2014р. надійшло 1787 звернень громадян, що на 809, або на 31 % менше, ніж у 2013 році (2596). Серед них отримано поштою 826 звернень, під час особистих прийомів — 961.

Від центральних та обласних органів влади надійшло 57 звернень громадян, що на 90 звернень менше, ніж у 2013 р., у тому числі від:

  • Адміністрації Президента України — 5 звернень;
  • Кабінету Міністрів України — 2;
  • Верховної ради України — 2;
  • Народних депутатів — 18;
  • ЛОГА — 25;
  • Луганської облради- 1.

З ДУ «Луганський обласний контактний центр» до Лисичанської міської ради надійшло 830 звернень громадян, що на 372, або на 45 % більше, ніж за 2013 рік (458).

На «гарячу лінію» губернатора від мешканців Лисичанська надійшло 34 звернення (у 2013р.- 66).

Більшість питань, з якими зверталися громадяни стосувались відновлення інфраструктури міста після бойових дій, виплати соціальної допомоги, переоформлення пенсій, а також скарги на перебої з електрикою.

У 2014р. надійшло 152 колективних звернення, що на 13, менше ніж торік.

Основними питаннями, які були порушені у колективних зверненнях, є експлуатація і ремонт житлового фонду, газифікація вулиць та домоволодінь, покращення водо — та електропостачання.

У поточному році особлива увага приділялася розгляду звернень від громадян, які в першу чергу потребують соціального захисту та підтримки. Від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 561 звернення, що на 248 менше, ніж за 2013 рік (809), у тому числі від:

  • інвалідів ВВВ, учасників війни та бойових дій —55 ;
  • інвалідів загального захворювання — 91;
  • ветеранів праці — 57 ;
  • «дітей війни» — 149;
  • членів багатодітних сімей та одиноких матерів —15 ;
  • учасників ліквідації аварії на ЧАЕС — 194 .

Протягом 2014р. у зверненнях мешканців мм. Лисичанська, Новодружеська, Привілля всього було порушено 1956 питань, що на 877, або на 44 % менше, ніж у 2013 році (2833).

Перше місце за кількістю звернень посідають питання комунального господарства — 1055, що складає 54 % від загальної кількості.

Друге — питання житлової політики 220, або 11 %.

Третє — питання соціального захисту — 168, або 8,5 %.

Показники надходження звернень з інших питань наступні:

  • земельних відносин — 54, проти 113 у 2013р.
  • транспорту та зв’язку — 40 (88)
  • праці та заробітної плати — 37 (39)
  • охорони здоров’я — 8 (26)
  • освіти та виховання — 22 (65)
  • забезпечення дотримання законності та правопорядку — 45 (60).

З усієї кількості звернень, що надійшли у 2014р., 503 вирішено позитивно (у 2013р-1017), надані роз’яснення на 1201 звернення (у 2013р-1417), відхилено — 14 (у 2013р −46), відправлено за належністю — 26 (у 2013р — 35).

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом поточного року керівництвом виконкому міськради проведено 148 особистих прийомів, у т. ч. 10 — виїзних, 9 «гарячих телефонних ліній», 4 засідання комісії з розгляду звернень громадян.

З метою удосконалення роботи структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста проведено практичний семінар з найбільш проблемних питань діловодства по зверненням.

Виконком Лисичанської міської ради інформує про те, що в практику роботи зі зверненнями громадян у м. Лисичанську впроваджені рекомендовані форми спілкування з громадянами.

Зокрема, забезпечено організацію особистого прийому осіб для надання безоплатної первинної правової допомоги. З метою забезпечення реалізації громадянами права на отримання безоплатної первинної правової допомоги рішенням виконкому Лисичанської міської ради № 66 від 19.02.13р. був затверджений Порядок надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції Лисичанської міської ради та її виконавчих органів. Графік особистого прийому осіб, які потребують вищеназваної допомоги, розміщено на офіційному веб-сайті Лисичанської міської ради.

Щомісячно згідно з затвердженим графіком в редакції міської газети «Новий путь» керівниками виконкому міськради проводяться телефонні «гарячі лінії», інформація про які виходить у наступному номері. «Телефонами довіри» по суті є всі телефони спеціалістів відділу по роботі з листами та зверненнями громадян, тому що ні один дзвінок мешканців міста не залишається без уваги.

Зі сторінок міської газети та з інформацій, розміщених на сайті Лисичанської міськради, громадяни постійно отримують роз’яснення з найбільш актуальних питань, що їх хвилюють. Узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються у ЗМІ після слухання даного питання на засіданнях виконкому міськради та апаратних нарадах керівників підприємств, установ та міськради.

Відділ по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради