Укрзалізниця запускає функцію моніторингу квитків з можливістю автовикупу для всіх користувачів!

Відтестували новий сервіс із 3225 користувачами, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями й відкриваємо доступ до сервісу для всіх користувачів застосунку!

Тож тепер для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис, доступний моніторинг двох типів:

- моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);

- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).

У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.

Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.

Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ - Відень. Проте ви можете отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.

Ми продовжуємо постійно вдосконалювати застосунок, тож продовжимо приймати пропозиції та зауваження через «Зворотний звʼязок» в застосунку в темі «Відстежування вільних місць». Принагідно дякуємо всім, хто тестував продукт та залишав свої коментарі — завдяки вам наша IT-команда суттєво покращила сервіс.

Завантажуйте або оновлюйте застосунок (https://app.uz.gov.ua/start) та користуйтесь зручним сервісом!