Особливості зняття касового апарату з реєстрації у разі відсутності зв'язку із центром сервісного обслуговування

Скасування реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) регламентується Порядком реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547 (далі-Порядок).

Також, скасування реєстрації РРО відбувається у випадках, визначених пунктом 1, та виконанням вимог пунктів 2-7 розділу 4 Порядку суб’єктом господарювання, контролюючим органом та центром сервісного обслуговування (ЦСО).

Зокрема, однією із вимог Порядку перед скасуванням реєстрації РРО є необхідність розпломбування РРО в ЦСО, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає контролюючому органу реєстраційне посвідчення.

Звертаємо увагу: діючим законодавством не передбачено інший спосіб та/або іншого виключення у проведенні скасування реєстрації РРО у разі відсутності зв’язку із ЦСО.

Держана податкова інспекція м. Лисичанська