Електронний кабінет платника податків

ДПІ у м. Лисичанську повідомляє: порядок функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» Державної фіскальної служби України затверджено наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування «Електронного кабінету» (далі-Порядок) від 14.07.2017 № 637.

Підпунктом 2 розділу I цього Порядку визначені процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами.

Для забезпечення взаємодії засобами «Електронного кабінету» платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП, наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів, відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Платник податків під час проходження електронної ідентифікації зазначає свою електронну адресу, підтверджує правильність своїх ідентифікаційних даних та визначає спосіб взаємодії з контролюючими органами.

Тому документ, який надходить з «Електронного кабінету» (функціонал «Листування з ДФС») в АІС «Управління документами» гілка «Надходження документів з ЕКП» має правовий статус та не потребує додаткових підтверджень (підпис, печатка), і не приймати такий документ не має підстав.

Державна податкова інспекція у м. Лисичанську