Що робити у випадку, коли ви натрапили на шахрайсто в мережі?

Перший крок — заблокувати шахрая, натиснувши на кнопку "Поскаржитися" під оголошенням. Далі необхідно написати у службу підтримки зі скриншотами листування, контактними даними шахрая, чеком або іншим підтвердженням оплати. Команди платформ з продажів борються із шахраями, тому небезпечний акаунт заблокують.

Якщо ви оплатили товар, зробили передоплату або не отримали його зовсім, тоді необхідно написати заяву в поліцію, а ще можна подзвонити на гарячу лінію кіберполіції — 0 800 505 170.

У будь-якому разі варто бути пильними й намагатись не допускати ошуканства. Щось викликало сумнів? Краще не погоджуйтесь на угоду. Інформаційна грамотність та правила користування онлайн-платформами з продажу допоможуть здійснювати покупки в інтернеті безпечно й комфортно.

Будьте обачними!

#ПорядокЦеТи Поліція Луганської області