Як діяти при втраті ґаджету: поради кіберполіції

Смартфон чи планшет – це ключ до приватних даних користувача. У разі його втрати діяти треба негайно, аби зловмисники не встигли скористатися банківськими або конфіденційними даними у своїх схемах.

 Кіберполіція радить дотримуватися наступних рекомендацій:

- зв’яжіться з оператором мобільного зв’язку та заблокуйте SIM-карту, відповідні інструкції розміщені на офіційних сайтах;

- завершіть усі активні сеанси в облікових записах;

- змініть паролі до облікових записів Apple ID та Google, соціальних мереж, месенджерів, поштових скриньок та онлайн-банкінгу;

- обов’язково налаштуйте двофакторну автентифікацію, де це можливо;

- залежно від ситуації, заблокуйте або видаліть всі дані на пристрої. Для цього слідуйте інструкціям з офіційних ресурсів виробника втраченого приладу.

Якщо ви стали жертвою крадіжки – терміново звертайтеся до поліції за номером 102 чи 112.

Постраждали від злочину в інтернеті – подайте електронне звернення на сайті кіберполіції (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/).