• Нормативно-правовая база

    1. Закон України «Про звернення громадян»

    2. Закон України про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»

    3. Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

    4. Решение исполнительного комитета Лисичанского городского совета от 07.07.2009 №523 «Порядок рассмотрения обращений граждан, их личного приема в исполнительных органах Лисичанского городского совет»

    5. Рішення Лисичанської міської ради від 28.04.2016 №9/138 «Про внесення змін до Статуту територіальної громади  та затвердження Порядку розгляду електронних петицій»

    Вложения:
    Скачать этот файл (RSGS_9_138_28_04_2016_2.doc)RSGS_9_138_28_04_2016_2.doc[Про внесення змін до Статуту територіальної громади та затвердження Порядку розгляду електронних петицій]
  • Обращения граждан
          Шановні громадяни - відвідувачі сайту!

    Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 40 Конституції України всі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Звернення громадян на адресу військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ та її структурних підрозділів приймаються у відділі по роботі з листами та зверненнями громадян.

    Начальник відділу — Михайлів Світлана Іванівна

    Телефони: (06451) 7 31 94 — начальник відділу;

                                     7 24 31 — спеціалісти відділу.

    Звернення (заяви, скарги, пропозиції, зауваження) можна:

    подати особисто, або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян за адресою: вул. ім. М. Грушевського, буд. 8, Громадська приймальня, кабінети №34-37. З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю з 08.00 до 16.00, перерва з 12.00 до 13.00, вихідні: субота, неділя;

    · надіслати поштою за адресою: 93100, м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, 8;

    · електронною поштою — Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  ;

    · подати електронну петицію на сайті https://e-dem.in.ua/lisichansk;

    · звернутися за телефонами: (06451) 7-24-31, 7-31-94-факс.

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.  

    Для Вас цілодобово працює Урядова «гаряча лінія»

    Телефон 1545

    Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

    Урядова «гаряча лінія» — це механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

    Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетентності для вирішення порушених у них питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

    Телефонна «гаряча лінія» військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ

    Телефон (06451) 7 24 31

    Телефонні дзвінки приймаються щочетверга з 9.00 до 15.00

  • Графіки особистих прийомів
     

     

  • Телефонні «гарячі лінії»
     
  • Аналіз звернень громадян
     
  • Електронні звернення і петиції
         На адресу керівництва військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ та її структурних підрозділів Ви маєте можливість звернутися за допомогою електронного звернення або електронної петиції.

    Електронне звернення - це викладені в електронній формі письмові заяви (клопотання), скарги, зауваження та пропозиції на адресу керівників військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ та її структурних підрозділів.

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання.

    Звернення може бути надіслане на електронну адресу відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .

    Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.

    Звернення, оформлене без дотримання вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від його надходження.

    Електронна петиція — це ініціатива (пропозиція), яка публікується на сайті на спеціально створеній платформі для збору підписів під текстом петиції.

    В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) петиції, адресу електронної пошти.

    Відповідальність за зміст петиції несе її автор (ініціатор).

    Після реєстрації петиція повинна набрати не менш 500 електронних підписів протягом 60 днів з моменту публікації. Після цього вона буде розглянута. Якщо електронна петиція не набере необхідної кількості голосів, вона буде розглядатись, як письмове звернення.

    Створити та подати електронну петицію можна на сайті єдиної системи місцевих — петицій https://e-dem.in.ua/lisichansk .

    Дана система відповідає усім необхідним вимогам Закону України щодо електронної петиції (№ 577-VIII від 02.07.2015) та дозволяє забезпечити єдиний високий рівень якості обслуговування громадян  щодо подання електронних петицій.

     

  • Регистрация обращений
         Шановні громадяни — відвідувачі сайту!

    Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 40 Конституції України всі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Звернення громадян на адресу Лисичанської міської ради та її виконавчих органів приймаються у відділі по роботі з листами та зверненнями громадян.

    Начальник відділу — Михайлів Світлана Іванівна

    Телефони: (06451) 7 31 94 — начальник відділу;

                                     7 24 31 — спеціалісти відділу.

    Звернення (заяви, скарги, пропозиції, зауваження) можна:

    · подати особисто, або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, до відділу по роботі з листами та зверненнями громадян за адресою: вул. ім. М. Грушевського, буд. 8, Громадська приймальня, кабінети 34-37. З понеділка по четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю з 08.00 до 16.00, перерва з 12.00 до 13.00, вихідні: субота, неділя;

    · надіслати поштою за адресою: 93100, м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, 8;

    · електронною поштою — Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. ;

    · подати електронну петицію на сайті https://e-dem.in.ua/lisichansk;

    · звернутися за телефонами: (06451) 7-24-31, 7-31-94-факс.

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.  

  • Горячая линия
         Шановні громадяни!

    Для Вас цілодобово працює Урядова «гаряча лінія»  

    Телефон 1545

    Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна,Лайфселл для заявників безкоштовні.

    Урядова «гаряча лінія» — це механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

    Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетентності для вирішення порушених у них питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

    Телефонна «гаряча лінія» військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ

    Телефон (06451) 72431

    Телефонні дзвінки приймаються щочетверга з 9.00 до 15.00