Протягом тижня до Лисичанської міської ради надійшло 48 звернень громадян

З 3 по 9 квітня, до Лисичанської міської ради надійшло 48 звернень громадян, із яких: 4 — письмові та 44 — дзвінки до Урядової гарячої лінії. На адресу вищих органів влади звернень не надходило.

Найбільш актуальними у письмових та усних зверненнях громадян залишаються питання відновлення водопостачання, ремонту системи водопостачання та водовідведення, відновлення послуг електропостачання, ремонту покрівлі будинків, тощо.

Також продовжують надходити звернення громадян з питань соціального захисту: відновлення призупинених виплат соціальної допомоги одиноким матерям та компенсаційних виплат по догляду за особами похилого віку, надання допомоги продуктами харчування у зв’язку з тяжким матеріальним становищем, надання матеріальної допомоги на лікування після перенесеної операції, оформлення пенсії по втраті годувальника, призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, відновлення виплати субсидії тощо.

У зв’язку з введенням карантину, мешканці міста порушували питання про забезпечення засобами індивідуального захисту та медичними масками аптек м. Лисичанська, про проведення дезінфекції під’їздів будинків, про відновлення руху громадського транспорту за маршрутом № 109 (перевезення пасажирів було зупинено з 06.04.2020). Також надходили скарги про недотримання карантинного режиму магазинами.

Усі звернення взяті на контроль і передані до відповідних служб і відділів для виконання. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає, всі відповіді надаються вчасно.

Також на сайті Єдиної системи електронних петицій триває збір підписів громадян з актуальних для міста питань.

За інформацією відділу по роботі з листами та зверненнями громадян Лисичанської міської ради