До відома юридичних осіб!

Державна служба зайнятості повідомляє вас, що з 01.06.2009 року подання фінансової та статистичної звітності буде проводитися в електронному вигляді через акредитований центр сертифікації ключів Державної служби зайнятості України (далі – АЦСК ДСЗУ). Отримання електронного цифрового підпису АЦСК ДСЗУ дає можливість надання фінансового та статистичної звітності не лише до служби зайнятості, а також до:
• Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України;
• Пенсійного фонду України;
• Фонду соціального захисту інвалідів;
• Фонду соціального страхування від тимчасової втрати працездатності;
• орга6нів Державного комітету статистики.

Отримання ключа електронного цифрового підпису безкоштовно.

Інформацію вам необхідно отримати в Лисичанському міському центрі зайнятості до 15.06.2009 року в каб. № 9, 16. Телефон для довідок: 4-96-34; 4-96-10.

Реєстрація підписувача

Для реєстрації підписувача в акредитованому центрі сертифікації ключів Державної служби зайнятості України (АЦСК ДСЗУ) адміністратор реєстрації базового центру зайнятості (ЦЗ) повинен прийняти в повному обсязі наступні документи для юридичних осіб:
• договір про надання послуг ЕЦР (оформлення здійснюється юристом базового центру зайнятості у двох примірниках) – бланк отримати в ЦЗ;
• заява про надання послуг АЦСК, підписана керівником установи бланк отримати в ЦЗ;
• копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної та фізичної особи, засвідчена печаткою цієї особи;
• копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ;
• копія статуту юридичної особи, засвідчена печаткою цієї особи;
• копії 1-4, 11-12 сторінок паспортів керівника та бухгалтера, засвідчені підписами цих осіб;
• копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів керівника та бухгалтера;
• копії протоколу про призначення керівника та наказу про призначення бухгалтера;
• довіреність (у тому разі, якщо замість підписувача присутня його довірена особа), з підписом керівника і печаткою організації – бланк отримати в ЦЗ.