Центри по обслуговуванню платників податків - "Швидка податкова допомога"

Відкриття Центру по обслуговуванню платників податків у ДПІ м. Лисичанська стало логічним продовженням процесу зміни філософії роботи податкової служби.

«Робота Сервісного центру істотно розширила можливості податкової інспекції по обслуговуванню платників податків: дозволила платникам податків отримувати консультації з будь-якого питання, зареєструвати і поставити на облік своє підприємство, а також здати податкову звітність. Робота центру дозволила зробити контакт платника податків та інспектора максимально прозорими і зручними, а також забезпечила комфортні умови для платника податків: вирішила проблему черг в податкових інспекціях, дозволила платникам значно заощадити час на відвідини податкового органу, витрати на папір, спростила процедуру сплати податків, полегшила роботу інспекторам, скоротила час на контроль і адміністрування податків, підвищила якість і культуру обслуговування платників податків» — впевнена начальник відділу інформатизації та обліку платників податків ДПІ у м. Лисичанську Світлана Віблая.

З початку 2013 року працівниками Центру видано підприємцям 885 довідок про ведення підприємницької діяльності (про доходи, систему оподаткування, наявність заборгованості по платежам), 86 довідок — про постановку на облік і 237 — про зняття з обліку платників податків. Також громадянам було видано: 103 різноманітні довідки, 1384 реєстраційних карток (ідентифікаційних номерів), зареєстровано 128 нових фізичних осіб — підприємців та 18 новостворених юридичних осіб. Переважна більшість платників, зареєстрованих у ДПІ м. Лисичанська вже працює в режимі подання звітності засобами Інтернет — — це швидкий та зручний спосіб звітності. Кожного місяця ним користується все більше платників податків.

На сьогоднішній день ДПІ у м. Лисичанську укладено 1707 договорів з платниками податків про забезпечення електронного документообігу та надання звітності з використанням сертифікованих ключів. За останній звітній період, засобами Е-mail, звітували 96,2 % від усіх платників податку на додану вартість та 66,7 % — податку на прибуток.

«Максимальна прозорість і зрозумілість податкової системи помітно позначається на стосунках з малим і середнім бізнесом. Завдяки відкритому і ефективному діалогу з бізнесом більше половини зареєстрованих платників податків збільшила сплату податків. Цьому багато в чому сприяла і робота податкової служби по впровадженню електронних сервісів» — підкреслила податківець.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ у м. Лисичанську