Які документи необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису?

Міндоходів на офіційному веб-сайті 10.09.2013 розмістив брошуру-роз’яснення щодо переліку документів, які подаються юрособами, фізичними особами — підприємцями та фізособами для отримання посиленого сертифіката ключа.

Так, зокрема, фізичній особі — підприємцю для отримання посиленого сертифіката ключа потрібно подати:

  1. заповнену та підписану Реєстраційну картку, за необхідності з Додатком до розділу 2 Реєстраційної картки, у двох примірниках;
  2. копію паспорту заявника та підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника паспорту;
  3. копію облікової картки платника податків заявника та підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);
  4. копію (засвідченою фізичною особою — підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).

Детально ознайомитися з переліком документів можна за посиланням:http://minrd.gov.ua/broshuri-ta-listivki/110388.html

Інформація з сайту Держпідприємництва (http://www.dkrp.gov.ua/info/2242)