Поради споживачам: як не стати жертвою хімчистки!
- Захист прав споживачів
- 10.09.2021
По-перше, споживач має бути обізнаним, який саме суб’єкт господарювання надає йому послуги. Розміщена вивіска з назвою салону, як правило, не надає такої важливої інформації. Проте ця інформація може стати споживачу у пригоді в разі незадоволення якістю виконаної роботи та необхідністю подати відповідну заяву до господарюючого суб’єкта.
Отже, у приміщенні, де проводиться взяття та видача замовлень, на видному і доступному для споживача місці повинна розміщуватись інформація про повне найменування виконавця робіт, його адреса, номери телефонів, прізвище, ім’я, по батькові керівника (власника), копія свідоцтва про державну реєстрацію.
У Лисичанську проведено черговий рейд з ліквідації осередків стихійної торгівлі
- Захист прав споживачів
- 27.08.2021
Вчора, 26 серпня, мобільною групою у складі спеціалістів відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації та співробітників поліції проведено рейд з ліквідації осередків стихійної торгівлі.
За результатами перевірки складено 5 протоколів за ст. 152 КУпАП на осіб, які самовільно встановили місця торгівлі та здійснювали торгівлю продовольчими товарами.
Поради споживачу при придбанні тонометру
- Захист прав споживачів
- 19.07.2021
У зв’язку із скаргами споживачів на тонометри неналежної якості, що придбані у аптеках надаємо декілька порад щодо їх придбання.
На що треба звернути увагу при купівлі тонометру?
Тонометр — це виріб медичного призначення, який дозволяє виміряти кров’яний тиск в артеріях. Модель тонометру слід підбирати в залежності від особливостей кожної конкретної людини, тому на вибір моделі може піти чимало часу. Проконсультуйтесь з сімейним лікарем. По можливості, перед купівлею протестуйте кілька моделей тонометрів різних виробників для вибору найбільш оптимального варіанту. Перевірте, чи підходить манжета по розміру. Переконайтесь в наявності сервісних центрів, що мають право здійснювати гарантійне обслуговування виробу (зазвичай, серйозні виробники відкривають сервісні майстерні у всіх регіональних центрах країни).
У Лисичанську проведено рейд з ліквідації осередків стихійної торгівлі
- Захист прав споживачів
- 17.08.2021
Сьогодні, 17 серпня, мобільною групою проведено рейд з ліквідації осередків стихійної торгівлі у Лисичанську. До складу мобільної групи увійшли спеціалісти відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації та співробітники поліції.
У ході рейду складено 8 протоколів за ст. 152 КУпАП на осіб, які самовільно встановили місця торгівлі та здійснювали торгівлю продовольчими товарами.
Мета заходу – виявлення та ліквідація місць стихійної торгівлі на території міста та контролю за дотриманням санітарного законодавства.
Якщо придбали товар по акції, чи можна його повернути?
- Захист прав споживачів
- 06.07.2021
Напередодні будь-яких свят магазини міста рясніють акційними пропозиціями та знижками. Але у деяких магазинах можна зустріти напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає». Чи дійсно товар, який придбаний за акцією, не підлягає поверненню та обміну?
Напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає» суперечить нормам чинного законодавства.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Стихійній торгівлі – НІ!
- Захист прав споживачів
- 12.08.2021
Вчора, 11 серпня, мобільною групою проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі у Лисичанську в районі ринку «Джамілі» по пр. Перемоги та на території, прилеглій до ринку ДП «Лисичанський ринок», по вул. ім. В.Сосюри. До складу мобільної групи увійшли спеціалісти відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації та співробітники ВП № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в Луганській області.
За результатами проведеного рейду на порушників складено 4 адміністративних протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).
Рейди з ліквідації стихійної торгівлі тривають
- Захист прав споживачів
- 24.06.2021
Вчора, 23 червня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської ВЦА та співробітниками відділу поліції № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в рамках роботи мобільної групи проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі. Перевірки здійснені в районах: ДП «Лисичанський ринок», вул. ім. В. Сосюри; ринку «Джамілі», пр. Перемоги та біля ПК «Діамант», вул. Першотравнева.
За підсумками рейду складено 6 адміністративних протоколів за порушення ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).
Знай свої права
- Захист прав споживачів
- 10.08.2021
За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.
Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне використання електронних платіжних засобів з урахуванням режиму роботи та обов’язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України.
Продавець (виконавець) зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.
Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку ДП «Лисичанський ринок» м. Лисичанська
- Захист прав споживачів
- 20.05.2021
Сьогодні, 20 травня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації разом зі спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, на ринку ДП «Лисичанський ринок» проведено захід з питань дотримання норм Закону України «Про захист прав споживачів»
Проведено черговий рейд з ліквідації стихійної торгівлі
- Захист прав споживачів
- 29.07.2021
Сьогодні, 29 липня, спеціалістами відділу споживчого ринку Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації спільно з співробітниками ВП № 3 Сєвєродонецького РУП ГУНП в Луганській області проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресами: вул. Гетьманська, ім. В. Сосюри, та на території, прилеглій до ринку ДП «Лисичанський ринок».
За підсумками рейду складено 4 адміністративних протоколи за ст. 152 КУпАП (Порушення правил благоустрою).
Товари, що не підлягають обміну або поверненню
- Захист прав споживачів
- 20.05.2021
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Еще статьи...
- Які права має споживач у разі придбання ним продукту харчування неналежної якості
- Проведено консультації з питань захисту прав споживачів на ринку «Джамілі» м. Лисичанська
- Спільна робоча нарада з питань роботи інформаційно-консультаційної служби «гаряча лінія»
- 15 березня - Всесвітній день захисту прав споживачів
- Щодо порядку надання побутових послуг
- Стихійна торгівля
- Дії споживача коли побутова техніка вийшла з ладу
- Право споживача на інформацію про продукцію
- Право споживача на експертизу товару неналежної якості
- До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері ресторанного господарства
-
Зразки звернень за якістю товарів і послуг
-
Аналіз звернень споживачів
-
Нормативна база
Закон України від 12.05.1991 № 1023-ХІІ «Про захист прав споживачів»
Закон України від 22.09.2005 № 2899-ІV «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»
Постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»
Постанова Кабінету Міністрів України від 16.05.1994 № 313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення»
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій»
Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 № 151 «Про затвердження Технічного регламенту безпечності іграшок»
Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 № 219 «Про затвердження Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства»
Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11.07.2003 № 185 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами»
Наказ Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами»
- Захист прав споживачів (титулка)