Звіт про виконання міського бюджету станом на 01.05.2018 року включно

Станом на 01.05.2018 року до бюджету міста Лисичанська по загальному фонду з урахуванням трансфертів надійшло 322 813,3 тис. грн. Касові видатки склали 322 413,2 тис. грн.

Iз загального фонду видатків витрати на освіту склали 78 757,1 тис. грн., або 24,4 % від загального обсягу витрат:

  • — на охорону здоров’я — 45 665,5 тис. грн. (14,2%);
  • — на соціальний захист населення — 169 505,8 тис. грн. (52,6%);
  • — на культуру — 5 861,2 тис. грн. (1,8%);
  • — на фізичну культуру та спорт — 1 975,1 тис. грн. (0,6%);
  • — на органи місцевого самоврядування — 14 699,0 тис. грн. (4,5%);
  • — на житлово-комунальне господарство — 2 657,7 тис. грн. (0,8%);
  • — на економічну діяльність — 2 648,0 тис. грн. (0,8%);
  • — на міжбюджетні трансферти — 543,0 тис. грн. (0,2%);
  • — на інші видатки — 100,8 тис. грн. (0,1%).

За економічною структурою видатків спрямовано на оплату праці з нарахуваннями 113 088,1 тис. грн., або 35,1% від загального обсягу витрат;

  • — на оплату комунальних послуг та енергоносіїв — 30 137,0 тис. грн. (9,3%);
  • — на виплату видатків із соціального забезпечення — 168 550,6 тис. грн. (52,3%);
  • — на поточні трансферти підприємствам — 4 122,9 тис. грн. (1,3%);
  • — на поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 543,0 тис. грн. (0,2%);
  • — на придбання предметів, матеріалів, обладнання — 1022,0 тис. грн. (0,3%);
  • — на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів — 441,9 тис. грн. (0,1%);
  • — на придбання продуктів харчування — 3 500,8 тис. грн. (1,0%);
  • — на оплату послуг — 882,0 тис. грн. (0,3%);
  • — на інші видатки — 124,9 тис. грн. (0,1%).

Окрім того, здійснювалися видатки за рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету. Станом на 27.04.2018 року такі видатки складають 46,5 тис. грн., у тому числі по галузях:

  • — охорона здоров´я — 9,9 тис. грн. (21,3%);
  • — освіта — 30,0 тис. грн. (64,4%);
  • — інша діяльність — 6,6 тис. грн. (14,3%).

Начальник фінансового управління О.В.Сапегина