Необхідність подання заяви на отримання податкової соціальної пільги держслужбовцем

Чи має право на податкову соціальну пільгу державний службовець, який отримує дохід у вигляді заробітної плати, та чи необхідно подавати заяву про її застосування?

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до п. 169.1 ст. 169 розділу IV Податкового кодексу України (далі — ПКУ), з урахуванням норм абзацу першого пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги.

Згідно із пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ податкова соціальна пільга до заробітної плати державних службовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, зазначених у пп. 169.2.2 п. 169.2 ст. 169 ПКУ.

Але, якщо державний службовець має право на підвищений розмір податкової соціальної пільги, то він повинен подати заяву в якій зазначається якою саме пільгою він бажає користуватися та додати до заяви підтвердні документи.

Перелік таких документів та порядок їх подання визначений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1227 «Про затвердження Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги».

ДПІ у м. Лсичанську