Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за I квартал 2018 року
- Про роботу структурних підрозділів
- 03.04.2018
На виконання делегованих державою виконавчим органам міської ради повноважень роботу архівного відділу Лисичанської міської ради спрямовано на зберігання документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством на території міста. Відділ є виконавчим органом міської ради без статусу юридичної особи. Чисельність відділу — три посадові особи місцевого самоврядування: начальник відділу, головний спеціаліст і спеціаліст I-ї категорії.
Відділ має 2 робочих кімнати для працівників (33 м2) та 6 архівосховищ (122 м2) с документами НАФ, протяжність стелажного обладнання складає 441 погонний метр.
Станом на 01.01.2018 року на зберіганні в архівному відділі знаходилось 11620 документів постійного зберігання 37 фондів. Впродовж I-го кварталу 2018 року на зберігання надійшло 55 одиниць зберігання від Лисичанського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області, Відділу у м. Лисичанську Головного управління Держгеокадастру у Луганській області. В результаті експертизи цінності документів тимчасового зберігання за 2012 рік Окружної виборчої комісії № 107 з виборів народних депутатів України сформовано справи постійного зберігання нового фонду — Колекції документів з виборів народних депутатів України за 2012, 2018 роки.
Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за І квартал 2018 року
- Про роботу структурних підрозділів
- 02.04.2018
Станом на 01.04.2018 року на квартирному обліку за місцем реєстрації при Лисичанській міській раді перебуває 728 сімей, з них правом першочергового отримання житла користуються 265 сімей, правом позачергового одержання житла — 185 сімей.
За І квартал 2018 року на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, поставлено 8 сімей. Знято з квартирного обліку 6 сімей. Відмовлено у постановці на квартирний облік 1 особі.
За звітний період розподілено та надано 9 квартир повторного заселення, з них: 1 квартира надана громадянам, які користуються правом позачергового отримання житла, 2 — правом першочергового отримання житла, 4 — громадянам, які перебувають у загальній черзі; 2 — як відселення зі зруйнованого під час проведення АТО будинку № 17 по кв. Східний у м. Лисичанську.
Про роботу відділу культури Лисичанської міської ради у 2017році
- Про роботу структурних підрозділів
- 24.01.2018
Діяльність відділу культури Лисичанської міської ради була направлена на популяризацію кращих зразків професійного і аматорського мистецтва, забезпечення розвитку професійного мистецтва і народної творчості, проведення культурологічних мистецьких акцій до державних, міських свят.
Штат відділу культури укомплектовано в повному обсязі та налічує 5 одиниць: начальник відділу, головний спеціаліст, 2 спеціаліста І категорії, секретар керівника. В червні проведено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії.
У 2017 році до відділу культури надійшло 2603 одиниці кореспонденції, що на 449 одиниці більше ніж у 2016 році, із них 14% від керівників закладів культури; 12% — документи облдержадміністрації та обласного управління культури; 6% — документи вищих органів влади.
Кількість вихідної кореспонденції склала 1041 одиниць, що на 272 одиниці більше ніж у минулому році.
Про результати роботи управління власності Лисичанської міської ради за 2017 рік
- Про роботу структурних підрозділів
- 14.02.2018
Основними напрямками роботи управління власності є організація роботи з обліку, контролю за рухом, приватизації та передачі в оренду об’єктів комунальної власності, в тому числі землі.
Проведення спеціалістами управління систематичного моніторингу за всіма напрямками забезпечує високий рівень показників надходжень до місцевого бюджету.
Використання методів управління комунальним майном за 12 місяців 2017 року забезпечило поповнення місцевого бюджету на суму 15,2 млн.грн., в т.ч. за такими видами доходів:
- — плата за землю — 13,4 млн. грн.;
- — відчуження комунального майна — 0,8 млн. грн.;
- — орендна плата за нерухоме майно (крім земельних ділянок) — 1,0 млн. грн.
Про роботу фінансового управління Лисичанської міської ради за 2017 рік
- Про роботу структурних підрозділів
- 24.01.2018
За 2017 рік до загального фонду бюджету міста надійшло доходів 699,0 млн. грн., у тому числі:
- — власних надходжень міського бюджету — 214,1 млн. грн.;
- — субвенцій з державного та обласного бюджетів — 479,5 млн. грн.;
- — дотацій з державного бюджету — 5,4 млн. грн.
До спеціального фонду бюджету надійшло 50,2 млн. грн., у тому числі:
- — власні надходження бюджетних установ — 19,0 млн. грн.;
- — субвенція з обласного бюджету — 30,4 млн. грн.;
- — податкові надходження та кошти від відчуження землі комунальної власності —0,8 млн. грн.
Про роботу Територіального медичного об'єднання м. Лисичанськ по покращенню матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я у 2017 році
- Про роботу структурних підрозділів
- 29.01.2018
Лікувальні установи м. Лисичанська вже три роки працюють у складних умовах. Місто Лисичанськ знаходиться на першій лінії надання медичної допомоги в зоні проведення АТО. Центральна міська лікарня в теперішній час надає медичну допомогу постраждалим від бойових дій, працівникам МВС, а також мешканцям населених пунктів Попаснянського району.
Таким чином, за 2017р. в Центральній міській лікарні ім. Титова проліковано стаціонарно 363 ВПО, 2718 мешканців Попаснянського району та інших районів і міст України, що склало 18,7% від загальної кількості пролікованих. В пологовому відділенні надана медична допомога 11 жінкам, що мають статус ВПО, 27 іногороднім жінкам, що склало 30,3% від загальної кількості жінок, яким надавалася медична допомога в пологовому відділенні.
Про роботу управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради
- Про роботу структурних підрозділів
- 22.01.2018
Відділ бухгалтерського обліку та звітності
Управлінню праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради в управлінні Державної казначейської служби України в м Лисичанську в 2017 році відкриті 40 рахунків для перерахування бюджетних коштів на виплату всіх видів соціальної допомоги, надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, компенсацій за надані пільги, інших витрат.
За 2017 рік для виконання 30-ти державних, 3-х обласних, 7-ми місцевих програм соціального захисту населення було профінансовано 319 млн.750,4 тис. грн., що на 69 млн. 992,2 тис. грн. (128,0%) більше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (249 млн.758,2 тис. грн.).
Про роботу управління економіки за 2017 рік
- Про роботу структурних підрозділів
- 26.01.2018
Управління економіки створено рішенням Лисичанської міської ради від 25.02.2009р № 950.
На даний час в управлінні два підрозділи: відділ перспективного планування і відділ розвитку споживчого ринку.
Протягом звітного періоду управління економіки міської ради виконувало завдання та функції відповідно до вимог, що передбачені Положенням про управління. При цьому спеціалісти управління керувались в своїй роботі Конституцією України, статтями 27, 28, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», законами України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», іншими законодавчими актами. Управління співпрацює з усіма управліннями та відділами міської ради, підприємствами і організаціями міста, управлінням статистики.
Про роботу відділу адміністративних послуг Лисичанської міської ради за 2017 рік
- Про роботу структурних підрозділів
- 22.01.2018
Відділ адміністративних послуг здійснює матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг у м. Лисичанську (далі — ЦНАП).
Відділ є суб’єктом державної реєстрації у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також органом реєстрації у сфері реєстрації місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
До 01.01.2018 через ЦНАП надавалося 87 адміністративних послуг: 78 через адміністратора або державного реєстратора, 9 — безпосередньо державним кадастровим реєстратором в приміщенні ЦНАП.
Суб’єктами надання адміністративних послуг, в тому числі з видачі документів дозвільного характеру є 10 виконавчих органів міської ради та 4 органа виконавчої влади, взаємодія заявників з якими здійснюється через адміністраторів ЦНАП.
Про роботу відділу комп'ютерного забезпечення Лисичанської міської ради в 2017 році
- Про роботу структурних підрозділів
- 24.01.2018
Відділ комп’ютерного забезпечення Лисичанської міської ради займався впровадженням нових інформаційних технологій. Була оптимізована локальна інформаційна мережа Лисичанської міської ради з керованим доступом до мережі Інтернет та системою захисту від зовнішніх кибератак.
Здійснюється технічна підтримка сайту Лисичанської міської ради та його електронної пошти. Створений і підтримується сайт Новодружеської міської ради. В процесі створення сайти для УПСЗН і відділу освіти.
За допомогою іноземних партнерів з UCBI був здійснений запуск електронного реєстру територіальної громади та системи управління електронною чергою в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Лисичанська. Надаємо технічну підтримку Центру з надання адміністративних послуг.
Про роботу управіння праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради у 2017 році
- Про роботу структурних підрозділів
- 22.01.2018
Відділ праці
Відповідно до делегованих повноважень в сфері соціального захисту та Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2013р. № 115, проведена повідомна реєстрація 39 колективних договорів між керівництвом підприємств, установ, організацій усіх форм власності та професійними спілками (трудовими колективами) і 57 змін та доповнень до них.
Протягом звітного періоду забезпечувалось здійснення моніторингу стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати суб’єктами господарювання міста всіх форм власності та стану економічної активності. Так, за статистичними даними загальна сума заборгованості з виплати заробітної плати по м. Лисичанськ на 01.12.2017 становила 94471,5 тис. грн., в тому числі по підприємствах за видами економічної активності:
-
— економічно активних — 91579,9 тис. грн. або 97,0 %;
-
— банкрутах — 1272,4 тис. грн. або 1,3 %;
-
— економічно неактивних — 1619,2 тис. грн. або 1,7 %.
Борг із виплати заробітної плати в установах та організаціях, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету, відсутній.
Еще статьи...
- Про роботу управління праці та соціального захисту населення Лисичанської міської ради у 2017 році
- Про роботу відділу з обліку, розподілу, обміну та приватизації житла за 2017 рік
- Про роботу трудового архіву Лисичанської міської ради у 2017 року
- Про роботу відділу освіти Лисичанської міської ради у 2017 році
- Про роботу служби у справах дітей Лисичанської міської ради за 2017 рік
- Про роботу відділу у справах сім'ї, молоді та спорту за 2017року
- О работе отдела по вопросам внутренней политики, связям с общественностью и СМИ за 2017 год
- Про роботу загального відділу Лисичанської міської ради у 2017 році
- Про роботу центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Лисичанської міської ради у 2017 році
- Про роботу архівного відділу Лисичанської міської ради за 2017 рік